Veelgestelde vragen over het bestellen van bloemen
Het is ons doel om het bestellen van bloemen via Bloemetje Bezorgen Den Haag voor jou zo simpel en eenvoudig mogelijk te maken. Toch kan het zo zijn dat je nog wat vragen hebt. We zijn per e-mail en telefonisch goed te bereiken, maar we hebben de antwoorden op de meest gestelde vragen hier op een rijtje gezet.
Wat is Bloemetje Bezorgen Den Haag?
Bloemetje Bezorgen Den Haag is een website waarop je bloemen kunt bestellen en laten bezorgen. Studio 31 is de bloemist die dit verzorgt. Met een winkel in Den Haag kun je altijd langskomen, mocht je dat prettig vinden. De adresgegevens: Reinkenstraat 31 in Den Haag.
Wanneer worden de bloemen bezorgd?
Bloemen worden bezorgd op de door jou opgegeven datum. Het tijdstip is afhankelijk van de route die de bezorger moet afleggen. Hij heeft meerdere boeketten te bezorgen, waardoor een specifieke tijd niet te zeggen is. Mocht de ontvanger niet thuis zijn, dan wordt het boeket een tweede keer aangeboden. Dit gebeurt in ieder geval op dezelfde dag. Mocht er ook dan niemand thuis zijn, dan wordt er een briefje door de brievenbus gedaan en wordt het boeket bij de buren afgegeven.
Het boeket is niet bezorgd, is alles goed gegaan?
We doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat het boeket op de juiste dag te bezorgen. Mocht dit nou toch niet het geval zijn, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Dan gaan we er alles aan doen om het op te lossen.
Op welke dagen bezorgen jullie?
We bezorgen zes dagen in de week, van maandag tot en met zaterdag. Op zon- en feestdagen bezorgen we niet.
Kan ik bloemen bestellen die dezelfde dag nog worden geleverd?
Ja, als je dit doet voor 12 uur, dan worden de bloemen dezelfde middag nog bezorgd.
Zijn de prijzen op deze website inclusief BTW?
Ja, alle genoemde prijzen op deze website zijn inclusief BTW.
Hoeveel verzendkosten betaal ik?
De verzendkosten bedragen €4,95 voor bezorging binnen Den Haag. In de omliggende plaatsen zijn de verzendkosten minimaal €6,95.
Heb ik garantie op mijn bestelling?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast garanderen wij een zeven dagen vers garantie. Dit houdt in dat je, mocht er iets met het boeket aan de hand zijn binnen die periode, bij ons terug kunt komen. Dan kijken we samen naar een passende oplossing. Deze door ons extra aangeboden garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Kan ik een persoonlijke boodschap toevoegen?
Dat is zeker mogelijk. Je kunt, wanneer je het boeket hebt gevonden dat je wilt bestellen, klikken op ‘ja’ bij de vraag ‘Wil je een persoonlijke boodschap toevoegen?’ In het lege veld wat vervolgens verschijnt, kun je jouw boodschap toevoegen.
Ik wil bloemen anoniem bestellen. Is dat mogelijk?
Jazeker, dat is mogelijk. Bij de optie om de tekst om het kaartje in te vullen, moet je dan niets invullen. We zorgen ervoor dat jouw naam en adresgegevens niet vermeld worden.
Wie bezorgt mijn bestelling?
De bloemen worden bezorgd door onze bezorgers. Zij kennen de weg in Den Haag en omgeving en zorgen dat de bloemen veilig op de aangegeven locatie komen.
Wat gebeurt er met mijn gegevens?
De privacy van onze bezoekers staat voorop bij Bloemetje Bezorgen Den Haag. Daarom gaan wij zorgvuldig om met de gegevens die we nodig hebben om de bestelling in orde te maken. Meer hierover vind je in ons privacybeleid.
Hoe plaats ik een bestelling?
Je kijkt op onze website naar welk boeket je zou willen bestellen. Je kiest welk formaat je zou willen hebben. Vervolgens bepaal je welke tekst er bij het boeket zou moeten komen, dit kun je invullen op het gratis kaartje. Je kunt de keuze maken om een vaas of een ander product toe te voegen, waarna je op de afrekenpagina komt. Vul jouw gegevens in en de gegevens voor degene voor wie het boeket is (zoals het bezorgadres) en wij maken de bestelling in orde. Oh ja, het is wel handig als je de betaling afrondt 😉.
Op welke manieren kan ik betalen?
Via IDEAL, BanContact, SOFORT Banking en CreditCard. Er bestaat ook de mogelijkheid om achteraf te betalen op factuur. Neem daarvoor contact met ons per telefoon of e-mail.
Ik wil iets wijzigen aan mijn bestelling, is dat mogelijk?
Ja, dat is mogelijk. Neem in dat geval per e-mail even contact met ons op door te reageren op de bevestigingsmail die je hebt ontvangen. Dan nemen wij contact met je op.
Ik wil mijn bestelling annuleren, mag dat?
We zouden het jammer vinden als je besluit om niet voor onze mooie bloemen te gaan, maar annuleren is mogelijk. Neem daarvoor contact met ons op, telefonisch of per e-mail.
Ik wil het boeket terugsturen, is dat mogelijk?
Het is helaas niet mogelijk om een boeket naar ons retour te sturen. Op bloemen is namelijk het herroepingsrecht uitgesloten, omdat bloemen maar beperkte houdbaar zijn.